به این صفحه امتیاز بدهید

آغاز به کار نمایشگاه ساختمان با حضور وزیر مسکن، راه و شهرسازی

به گزارش خانه خبر گیتی پسند، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۵ مرداد ماه آغاز به کار کرد تا فعالان این صنعت دستاوردهای یکساله خود را به معرض دید عموم قرار دهند.

گروه صنایع گیتی پسند نیز در بخش تجهیزات آب و فاضلاب و ملزومات ساختمان با برند ها و نام های تجاری گوناگون  امسال نیز در غرفه ای متفاوت میزبان فعالان صنعت ساختمان است.

با وجود گرمای هوا و رکود در بخش ساختمان انتظارها از حضور فعالان صنعت ساختمان بیشتر بود اما با این وجود غرفه گیتی پسند در سالن ۸ و ۹ میزبان جمعی از بازدیدکنندگان روز نخست بود.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی نیز در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، برگزاری این نمایشگاه را اقدامی عظیم و ارزشمند برشمرد و گفت: در نمایشگاه امسال ۸۵۵ تولید کننده داخلی و ۱۵۱ شرکت خارجی مشارکت کرده‌اند.

وی گفت: این نمایشگاه نشان از توان تولید خوب ایران در صنعت ساختمان دارد؛ تولیدات ایران در صنعت ساختمان در حوزه‌های مختلف هم از لحاظ فناوری و هم طراحی کاملا قدرت رقابت با تولیدات جهانی را دارند و اکثر صنعت‌گران ما بازار بین‌المللی هم دارند و می‌توان برای افزایش تولید ملی و رشد صنعتی روی آن حساب کرد.

این فروشگاه در راستای دسترسی به چشم انداز کسب جایگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، کابینت  و صفحه کابینتبا کیفیت در شهر شیراز و برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ایجاد شبکه توزیع پویا در استان فارس ، ماموریت خویش را ارائه محصولاتی ارزنده و با کیفیت به همراه خدماتی نو آورانه در حوزه ملزومات نهایی ساختمانی به مشتریان با تکیه بر توانمندی و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .