۵/۵ - (۴ امتیاز)

درب ضدحریق

درب ضد حریق دربی است با خاصیت مقاومت در برابر شعله آتش و عدم نفوذ پذیری شعله به ساختار داخلی درب. از این درب ها معمولا در ازمایشگاه ها ، پله فرار ساختمان و مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و حتی کشتی ها استفاده می گردد.

 در واقع لایه مقاوم به آتش و حریق در این درب ها از هرگونه نفوذ حرارت از محیط یک به محیط دو جلوگیری می کند و باعث می شود امنیت خاطر برای ساکنین ساختمان و افراد حاضر در محل های با ریسک بالا فراهم شود.

درب ضد حریق - درب ضدحریق در شیراز

مشخصات فنی درب ضدحریق

قطعهتوضیحات
ورق لنگهورق فولادی روغنی یا گالوانیزه به ضخامت  ۰.۹ تا ۱۵۰ میلیمتر
عایق حرارتیپنل پشم سنگ تخته ای دانسیته  ۱۰۰ تا ۳۶۰  ( پشم سنگ سرامیک به صورت سفارشی )
عایق صوتیبه میزان کاهندگی ۴۰ دسی بل ( درب های ضد صوت )
لولاتعداد ۳ عدد لولای سه پارچه SK45 ضد سایش قطر ۲۲ ( امکان دو جهته شدن )
  

درب ضدحریق مانع از نفوذ دود و هوای سمی به محیط داخلی ساختمان و اتاق های آزمایشگاه می شود. این درب ها دارای دستگیره آنتی پنیک و دستگیره بازشو هستند. همچنین جک آرام بند برای بسته شدن درب ضد حریق در پله های فرار اضطراری استفاده می شود.

درب ضد حریق - درب ضدحریق در شیراز

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید درب ضد حریق در شیراز با کارشناسان ما تماس بگیرید

۰۹۰۵۸۹۸۴۲۴۴- ۰۹۱۷۰۸۰۶۶۱۵ – ۰۷۱۳۲۲۶۲۶۷۰
مشاوره رایگان

مفاد تدوین مقررات ملی ساختمان

در آتش ( درب مقاوم در برابر شعله یا درب ضد حریق ) باید مقاومت لازم در برابر آتش را مطابق با لزامات جدول ۳-۸-۱۳-۲ تأمین نموده، دارای گواهینامه معتبر از مقاوم قانونی مسئول آزمون و گواهینامه فنی باشد. برای اهداف این مبحث، تنها برآورده شدن معیار یکپارچگی لازم می باشد، مگر آن که در قسمت دیگری از این مبحث صراحتاً معیار نارسایی یا دودبندی در دمای محیط خواسته شده باشد. همچنین طراح ساختمان می تواند بر اساس نیاز طرح، برآورده شدن سایر معیارها (دودبندی و نارسایی) را در طرح گنجانده، مدارک و مستندات معتبر در این خصوص را مطالبه نماید.
آزمون درب ( درب ضد حریق ) باید با استاندارد ملی ایران به شماره ۱-۱۸۸۳۹ (آزمون های مقاومت در برابر آتش و کنترل دود برای مجموعه درهای ضد حریق، مجموعه درهای کرکره ای و مجموعه پنجره های بازشونده و اجزای یراق آلات ساختمانی – قسمت ۱: روشهای آزمون آتش برای درهای ضد حریق ، درهای کرکره ای و پنجره های بازشونده ) صورت گیرد. آزمونه باید به صورت نمونه کامل مورد آزمون قرار گرفته ، تمام مشخصات مصالح و جزئیات اجرایی آن در گزارش گواهینامه فنی به صورت کامل قید شده باشد.

نمونه کامل به دری ( درب ضد حریق ) گفته می شود که دارای قاب، وسایل قفل و بست، سطوح شیشه خور (در صورت وجود)، ملزومات و قطعات مربوطه ( به همان صورتی که در بازشوی مورد نظر نصب می گردد) باشد. هر گونه تغییر جزئی در نمونه نسبت به گزارش و محدوده کاربرد گواهینامه فنی ( مانند سطح شیشه خور، نوار درزبند پف کننده، چارچوب، … ) می تواند باعث تغییر قابل توجه در رفتار و مقاومت در برابر آتش مجموعه در آزمون شده باشد. در آتش باید به طور کامل و تماماٌ پیش ساخته در محل نصب شود و بدون احتیاج به هرگونه دستکاری که مشخصات آنها را خدشه دار سازد، قابل نصب باشد.

درب ضد حریق - درب ضدحریق در شیراز

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید درب ضد حریق در شیراز با کارشناسان ما تماس بگیرید

۰۹۰۵۸۹۸۴۲۴۴- ۰۹۱۷۰۸۰۶۶۱۵ – ۰۷۱۳۲۲۶۲۶۷۰
مشاوره رایگان