به این صفحه امتیاز بدهید

نصب درب ضد سرقت, درب ضد سرقت شیراز

نصب درب ضد سرقت, درب ضد سرقت شیراز
نصب درب ضد سرقت, درب ضد سرقت شیراز

فروشگاه درگاه با بهره مندی از کارشناسان مجرب و متخصص در خصوص نصب انواع درب ضد سرقت,درب مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و استاندارد روز جهانی و همچنین سریع ترین زمان ممکن نصب می نماید. در این بخش به توضیح در مورد مراحل نصب درب ضد سرقت می پردازیم.

 

این فروشگاه در راستای دسترسی به چشم انداز کسب جایگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، کابینت  و صفحه کابینتبا کیفیت در شهر شیراز و برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ایجاد شبکه توزیع پویا در استان فارس ، ماموریت خویش را ارائه محصولاتی ارزنده و با کیفیت به همراه خدماتی نو آورانه در حوزه ملزومات نهایی ساختمانی به مشتریان با تکیه بر توانمندی و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

آشنایی با مراحل نصب درب ضد سرقت:
 
مراحل نصب یک درب ضد سرقت را میتوان به ۲ مرحله کلی تقسیم بندی نمود که در مرحله اول در زمان دیوار چینی فریم انتظار درب در محل مورد نظر نصب می شود و مرحله دوم اتصال درب ضد سرقت به وسیله لولا به فریم انتظار می باشد که بعد از اتمام تمامی مراحل ساختمان سازی صورت می پذیرد. در این بخش به بررسی کامل نصب درب ضد سرقت می پردازیم
 

نصب درب ضد سرقت, درب ضد سرقت شیراز

نصب فریم انتظار:

نکات لازم در خصوص نصب فریم انتظار
 
اولین نکته برای نصب فریم انتظار این است که در پایان دیوار چینی و قبل از سفید کاری باید فریم انتظار فلزی را قرار داد و قوطی که برای فریم انتظار استفاد می کنیم باید در ابعاد ۴در۸ سانتی متر باشد و حتی در بعضی مواقع می توان قوطی ها با ابعاد کمتر را در ساخت فریم انتظار به کار برد.

نکته بعد در این است که ابعاد داخل به داخل فریم انتظار یک سانتی متر بیشتر از ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت باشد. فضای لازمی که از سمت راه پله لازم است به اندازه ۵سانتیمتر می باشد که چهار سانتی متر آنرا را نباید با هیچ مصالحی پر کرد ولی در قسمت داخلی می توان از مصالح استفاده کرد و آن را پوشاند.
 
برای نصب کردن فریم انتظار درب را باید رنگ آمیزی کنیم تا مانع زنگ زدگی فریم انتظار شود. اما این مرحله را باید قبلا از اینکه درب را نصب کرد انجام داد و فریم خود را باید کاملا شاقول و تراز قرار داد و باید سطح بالایی پاخور فریم انتظار با سطح کف نهایی از سمت داخل و بیرون باهم, هم سطح باشند و بالا تر یا پایین تر نباشد.
 
روش های مختلف برای نصب فریم انتظار درب ضد سرقت را میتوان به سه دسته نصب با روشهای رولت بولت,جوش و پیچ سرمته تقسیم بندی نمود.

 

نصب درب ضد سرقت, درب ضد سرقت شیراز

درب ضد سرقت با توجه به ساختمان داخلی آن که از ورقه آهن ساخته شده است نسبت به درب های معولی دارای وزن سنگین تری می باشند و برای اتصال درب ضد سرقت به فریم انتظار باید از سه لولا و یا بیشتر استفاده نمود تا درب ریگلاژ خود را بعد از مدتی به خاطر وزن سنگین خود از دست ندهد.

توجه به این نکته در نصب لولا های درب ضد سرقت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که لولاها به صورت مخفی باشد و از سمت بیرونی درب ضد سرقت قابل مشاهده نباشد.