به این صفحه امتیاز بدهید

وود پلاست چیست ؟ قسمت دوم

حفظ جنگلها و درختان
ما برای تولید wpc ( وودپلاست ) از سر شاخه خرما استفاده می کنیم که از دو جهت دارای مزیت است ۱ استفاده از مواد ضایعاتی که در منطقه سوزانده می شود ۲ مقاوم به آب بودن ذاتی سرشاخه خرما.که این مهم باعث جلوگیری از قطع درختان و در نتیجه کم شدن گاز های گل خانه ای که دلیلی بر گرم شدن زمین می باشد شده است.

بازیافت
۹۵ درصد از مواد اولیه wpc از منابع بازیافتی است و این بدان معنی است که نه تنها درختان بخاطر چوبشان از بین نمیروند بلکه پلاستیک نیز برای تولید این محصول بازیافت میگردد. برای هر تن از این محصول ۴۵۰ کیلوگرم پلاستیک و ۵۰۰ کیلوگرم خورده چوب بازیافت میگردد.

درب وود پلاست

زیبایی و گرمی چوب طبیعی
wpc با داشتن چوب طبیعی در خود همان گرمی و زیبایی و حس چوب طبیعی را در کنار محاسن پلاستیک برایمان به ارمغان می آورد. بنابراین میتوان همزمان با استفاده از wpc هم زیبایی و گرمی چوب را داشت هم مقاومت پلاستیک به شرایط جوی.

فناوری پیشرفته
wpc کامپوزیتی است که در نهایت دقت طراحی و تولید میگردد. فرمولاسیون کاملا علمی آن که توسط مراکز معتبر تایید شده آنرا از دیگر رقیبان خود متمایز میسازد.
تمایز wpc از دیگر رقیبان خود بدلیل حساسیت ما در طراحی محصولاتی استثنایی با کیفیت بسیار بالا میباشد . دلایلی که این کامپوزیت را از دیگر رقیبان متمایز میکند استفاده از فناوری های پیشرفته تولید و فرمولاسیون میباشد.

مقاوم به ترک و قارچ و نفوذ آب
چگالی بالای wpc و فشردگی آن به سادگی جلوی نفوذ آب و ریشه های قارچ و کپک ها را میگیرد.در نتیجه ی فشردگی و چگالی بالا محصولی است سخت و محکم که میتوان با اطمینان از آن استفاده کرد.

بدون نیاز به نگهداری!!!!!!wpc
تقریبا نیاز به هیچ گونه نگهداری ادواری نداشته و اگر بطور مرتب با آب و یک شوینده سبک شسته شود تا سالها زیبایی و جلای خود را حفظ خواهد کرد

 

کابینت آشپزخانه – نهمین دوره نمایشگاه مصالح، تکنولوژی و تجهیزات نوین ساختمانی شیراز ۹۷  – وود پلاست چیست ؟ قسمت دوم – وود پلاست چیست ؟ قسمت اول – حضور در نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز